Fortfarande pa Kreta.

Hej!!
Forst och framst.. JAG SAKNAR ER ALLA och vill inget annat an att komma hem nu!! Men flygbiljetter ar bokade till London den 12 september sa antingen stannar jag i London med D eller sa aker jag vidare fran London hem den 12. Biljetten till London kostar 133 euro och jag har nu sparat ihop 105 euro sa en natt till av jobb och biljetten ar betald och om jag ska ha en biljett hem till Stockholm behover jag bara 34 pund, valdigt billigt for att vara Sterling.

Hur som helst.. Mina dagar ser precis likadana ut som forra inlagget beskrev, inte sa mycket nytt som hander pa dagarna, antingen sover jag eller solar eller anvander internet, haha.,,

DAREMOT..  cheferna pa jobbet bestamde for 4 dagar sen att jag skulle bli bartender,(jag som aldrig statt i en bar forut), men eftersom jag ar den ENDA skandinaven kvar pa den skandinaviska baren har dom hellre mig i baren an ute som servitris..
Jag har lart mig gora sex on the beach och Tequila sunrise och jag tror jag kan nagra fler cocktails men jag har inte behovt gora dom, det ar mest longdrinks och ol nere pa min sida av baren....

Emma har foresten fatt jobb pa Havana och ar servitris istallet for mig och igar var det en man dar som kopte alkohol till henne for typ 300 kronor sa jag kan ju saga att hon var liiiiiite full, inte som mig som fortfarande kunde gora allt inklusive att diska glasen (aven fast 3 gick sonder haha) men cheferna sager inget forutom att det ar bra att vi dricker och ar det kunder som koper ar det bara bra da far vi drcka hur mycket vi vill, men jag dricker mest apelsin juice och red bull men det blir en och annan cocktail och x antal shot per kvall men inte sa jag tycker det blir for mycket..


Jag saknar er alla!!

Pusspusspuss

JAG HAR JOBB!

Antligen kanske ni sager men nar jag val var ute o letade sa hittade jag ett direkt..Jobbar nu pa Havana Club har mellan 21 till 5 eller 22 till 6 beroende pa vilka dagar det ar.. Dom betalar 40 euro per kvall och jag far behalla all dricks.. E's kompis kom igar natt och vad jag kan se ar hon jatte snall o kul sa forhoppningsvis blir det en bra vecka hihi
Jag ar helt slut efter att bara ha sovit 2 timmar innan E kom hem fran jobbet och vi gick och handlade mat for pengarna vi antligen har..och igar sov jag bara typ 4 timmar allt som allt men  jag tankte ga och sova nar dom ska till stranden och D ska jobba..

Allt ar bra har som sagt,,,

Pusspuss

8 augusti...

Oj mer an en vecka sen jag uppdaterade sist..glomde bort att skriva forra gangen jag var vid en dator, och igar nar jag och dave skulle ga hit sa rakade vi somna istallet och vaknade nar Emma kom hem och ville ha middag vid 10 haha.. Dave har iaf fatt ett jobb nu sa nu har tva av tre jobb, jag ar ju pa semester ffs, haha. Men det finns jobb, massor av jobb det ar bara jag som ar lat... Men efter ha spenderat 130 euro pa lakarbesok och mediciner och maste kopa mediciner for ytterligare 18 euro imorgon sa borde ajg verkligen skaffa ett jobb.. och jag ska ju tillbaka till lakaren i borjan pa september och ta nytt blodprov och urinprov och det ar ytterligare 100 euro och om det inte blivit battre maste dom rontga..jippie...
Men lakaren var jatte bra och kunde jatte bra engelska, vilket var skont for forsta gangen hade jag sa ont att jag knappt kunde prata sa Dave fick forsoka forklara det jag inte kunde haha... Men markte att han ar sjukt radd for sprutor, hahaha!!!! (Dom tog blodprov och gav mig en spruta i borjan pa skinkan, haha!)

Lovade ju er bilder, men glomde sladden till mobilen idag igen...\

Hittade dock adressen till hotellet, sa ni som kan och vill far jatte garna skicka brev och TIDNINGAR for jag har inget att gora nar vi bara ar pa rummet..

Miss Isabelle Giselson
Filikis Eterias 9,
Hersonissos,
Crete 70014,
Greece

1 augusti..

En ny manad!!
 Dagarna har gar jatte fort aven fast vi inte gor mycket, ska troligtvis ner o prata om jobb ikvall men vi far se..pengarna borjar ju ta slut speciellt eftersom det ar E's fodelsedag imorgon o D's om 2 veckor o dom pengarna har jag lagt undan.'''
Jag o D haller pa att planera E's fodelsedag nu och vi far se vad som hander o sen maste jag o E planera Ds fodelsedag men hon har ideer sa jag litar pa henne...

Ut i varmen nu!!

pusspuss

RSS 2.0