Nar jag anda haller pa...

Hittade en lista i en blogg som jag tankte att jag lika garna kunde fylla i....


DAGENS VILL HA
: Ett jobb!
DAGENS KLÄDSEL: Jeans fran H&M, langt linne fran Vila, kofta fran Vila
DAGENS SMINK: Rouge fran I.d
DAGENS FRISYR: Utslappt
DAGENS HÄNDELSE: Ingen speciell.. Massa strykning och tvatthangning...
DAGENS LÅT: Moving on - Sarah Dawn Finer
DAGENS PLANER: . Middag och tv!
DAGENS SAKNAD: Vannerna!
DAGENS DUMMASTE: Regnet som borjade osa ner nar jag och Gladstone precis kommit utanfor dorren.
DAGENS SJUKA: Min hals!
DAGENS DROG: COCA COLA
DAGENS ROLIGASTE: Gladstone i tradgarden
DAGENS FAVORIT: Alsklingen.
DAGENS KÖP: Ingenting an sa lange..
DAGENS GODIS: Inget (an sa lange...) 
DAGENS HUMÖR: Helt ok, ensam.
DAGENS ORD: walkies :)

Utmanad

Nina utmanade mig sa eftersom jag anda inte har nagot for mig sa gor jag det nu!

1. Ta närmsta bok, slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det? "gin och tonic i sangen."
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan. Vad rör du vid? Daves lila skjorta som jag inte lagt undan
3. Vad såg du senast på TV? Desperate Housewives igarkvall
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är? 17.40
5. Bortsett från datorn, vad hör du nu? Bilarna utanfor.
6. När du senast var ute, vad gjorde du då? Gick pa promenad med Gladstone
7. Vad tittade du på innan du gjorde denna undersökningen? Ninas blogg for att kopiera
8. Vad har du på dig? Jeans, langt linne och kofta
9. Drömde du något inatt? Troligtvis
10. När skrattade du senast? Innan Dave gick imorse.
11. Vad finns på väggarna i det rum du är i nu? En lampa som hanger mellan garderoben och bokhyllan..
12. Har du sett något konstigt på sista tiden? Massor.
13. Vad tycker du om den här utmaningen? Om jag inte gor den sa kommer Nina klaga :)
14. Vilken var den senaste filmen du såg? Made of Honor
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa då? Vaskor! Och sa skulle jag ge bort massor!
16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om: Folk vet nog det mesta..
17. George Bush? Klarar mig utan!
18. Ingen fråga? vad trakigt!
19. Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka? Liam och Tiara
20. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? Jag bor i London nu...
21. Vad tror du att Gud ska säga till dig när du kommer till Pärleporten? vem sager att jag ska dit, kanske hamnar i helvetet...;)
22. Vilka fyra vill du ska svara på dessa frågor? Ni som laser min blogg o har en egen!

Comeback..eller nat?!

Ja da ar den har, combacken som Nina tyckte jag skulle gora!
Vet inte hur lange jag kommer orka uppdatera men jag ska forsoka.

Just nu hander inte sa mycket har hos mig, gar pa intervjuer och vantar pa att fa svar..

Jag kommer forresten hem pa onsdag och stannar tills pa tisdagen efter!

Ah vad jag langtar..

RSS 2.0