Fortfarande Melbourne

Hej! Vi ar fortfarande kvar i Melbourne pa samma vandrarhem eller vad det nu kallas. Fast pa mandag morgon sa aker 8 av oss pa road trip upp till Adelaide dar vi ska hitta jobb, typ plocka frukt eller dylikt. Det blir jag och en annan tjej - V och sa 6 killar inklusive Dave, men det ska nog ga bra. Fran borjan skulle inte V folja med och vi skulle bara kora i en bil men det blir for trangt sa nu ska vi aka i 2 bilar. Kan ju latt saga att jag ar glad over attt hon foljer med! Vi ska se the great ocean road pa vagen upp dit och campa i odemarken (dvs jag sover i bilen!) Vi har typ tankt ta 4 dagar pa oss att komma upp dit, sa man inte behover sitta i bilen sa lange varje dag. Forresten, hoppas din fodelsedag blev annu battre pa kvallen Mamma! Mysigt att prata med dig! Saknar er! xoxo

MELBOURNE!

Det ar sjukt skont har! Det ar 32 grader och klarbla himmel.... Vi har bott 2 natter i dubbel rum och nu har vi flyttat in i ett rum med 4 andra sa vi ska sova i vaningssangar och dela allt med alla haha.. Inte riktigt jag men men.. Har legat pa stranden en timme idag men det ar for varmt och vattnet ar for kallt for att bada i.. men snart ska jag bada!! Vi ska stanna har i minst 7 natter till sen far vi se vad som hander.. Sov 15 timmar i natt sa jag tror jag har borjat vanja mig, och dave sov 8 timmar.. xoxo

Kuala lumpur nu - Melbourne om 9 timmar!

Sa jakla skont att lamna den har staden, usch vad jag har trottnat pa att inte sova och inte ha nat att gora for att man bor i affarsomradet o trafiken ar hemsk och vi kan bara sova pa dagarna pa grund av den dumma jetlagen som drabbat oss extremt.. Vi ska forsoka halla oss vakna tills vi ar i melbourne men lar bli svart nar vi flyger i typ stora fatoljer som man kan falla ner och sova jatte bra i. och jag ar super trott nu... kan ju vara for att det ar mitt i natten i england.. xoxo

Kuala Lumpur!

Ar frammer i Kuala Lumpur nu (eller har varit det i ca 20 timmar men legat vaken och forskt sova och sedan utforskat lite av staden) Carol (d's mamma) uppgraderade oss sa vi fick flyga first class, vilket betydde dom skonaste och sa stora saten som man kunde ligga ner i sa av den 13 timmar langa resan sa sov vi nog 10 av dom. Allt ar bra har forutm att ajg blivit av med min kamera, troligtvis i taxin.. Hoppas ni har det lika bra som jag! xoxo

En dag kvar...

Första inlägget med ipoden så nu kommer jag kunna blogga mycket mer, vi har trådlöst internet på vårt dunder fina hotell i kuala lumpor och sen i australien får vi se hur mycket men minst två gånger i veckan så ni vet vad som händer. Snälla kommentera mer!! xoxo

RSS 2.0