8 augusti...

Oj mer an en vecka sen jag uppdaterade sist..glomde bort att skriva forra gangen jag var vid en dator, och igar nar jag och dave skulle ga hit sa rakade vi somna istallet och vaknade nar Emma kom hem och ville ha middag vid 10 haha.. Dave har iaf fatt ett jobb nu sa nu har tva av tre jobb, jag ar ju pa semester ffs, haha. Men det finns jobb, massor av jobb det ar bara jag som ar lat... Men efter ha spenderat 130 euro pa lakarbesok och mediciner och maste kopa mediciner for ytterligare 18 euro imorgon sa borde ajg verkligen skaffa ett jobb.. och jag ska ju tillbaka till lakaren i borjan pa september och ta nytt blodprov och urinprov och det ar ytterligare 100 euro och om det inte blivit battre maste dom rontga..jippie...
Men lakaren var jatte bra och kunde jatte bra engelska, vilket var skont for forsta gangen hade jag sa ont att jag knappt kunde prata sa Dave fick forsoka forklara det jag inte kunde haha... Men markte att han ar sjukt radd for sprutor, hahaha!!!! (Dom tog blodprov och gav mig en spruta i borjan pa skinkan, haha!)

Lovade ju er bilder, men glomde sladden till mobilen idag igen...\

Hittade dock adressen till hotellet, sa ni som kan och vill far jatte garna skicka brev och TIDNINGAR for jag har inget att gora nar vi bara ar pa rummet..

Miss Isabelle Giselson
Filikis Eterias 9,
Hersonissos,
Crete 70014,
Greece

Kommentarer
Postat av: Mamma och Giggi

Hej på dig!

Nu måste du komma hem Emilio har glömt dig och vi andra längtar efter dig (ja, mest mamma)

Ha de bra och hälsa D och E

2008-08-08 @ 22:53:58
Postat av: Emelie

JAG HAR SETT MIN HUND OCH JAG HAR FÅTT JOBB I THAILAND, JAG ÄR SÅ JÄKLA GLAD :D

2008-08-09 @ 19:28:07
URL: http://emelieochelliott.blogg.se/
Postat av: Bella

Mamma och Giggi: det dar var elakt, haha! Jag har fatt jobb och jobbade min forsta natt igar o ar helt slut nu...puss

2008-08-13 @ 08:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0