JAG HAR JOBB!

Antligen kanske ni sager men nar jag val var ute o letade sa hittade jag ett direkt..Jobbar nu pa Havana Club har mellan 21 till 5 eller 22 till 6 beroende pa vilka dagar det ar.. Dom betalar 40 euro per kvall och jag far behalla all dricks.. E's kompis kom igar natt och vad jag kan se ar hon jatte snall o kul sa forhoppningsvis blir det en bra vecka hihi
Jag ar helt slut efter att bara ha sovit 2 timmar innan E kom hem fran jobbet och vi gick och handlade mat for pengarna vi antligen har..och igar sov jag bara typ 4 timmar allt som allt men  jag tankte ga och sova nar dom ska till stranden och D ska jobba..

Allt ar bra har som sagt,,,

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh, va roligt att du har fått jobb!! Låter slitigt, men du är duktig! : ) Havana club...jag känner igen det, var vi inne där?

2008-08-13 @ 10:57:47
Postat av: Emelie

okej, jag tjatar om det här men.. JAG VAR PÅ VÄRLDENS BÄSTA DEJT IGÅR :D

2008-08-13 @ 12:08:01
URL: http://emelieochelliott.blogg.se/
Postat av: Iza

Emelie: Jasa? jag horde att du ar pa dejt nu med.... :)

Lisa: ja, det ar den skandinaviska klubben pa bargatan, langt ner..vi fick gratis shots o dansade pa deras tomma danslgolv...men nu ar golvet aldrig tomt haha...

2008-08-16 @ 15:41:10
Postat av: Emelie

Vad bra att du har jobb, slit inte ut dig bara!

2008-08-17 @ 09:57:23
URL: http://emelieochelliott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0