Nu lovar jag!

Fran och med idag sa LOVAR jag att uppdatera minst 2 ganger i veckan sa ni kan folja med om vad som hander i Australien. Vi har annu inte akt utan aker nasta mandag! Och jag har inte borjat packa eller gora nagonting annu men imorgon jobbar jag min sista dag, faktiskt bara halvdag oxa!

Usch, det ar sa sorgligt men samtidigt sa spannande, jag vill inte lamna I o R men jag vill verkligen verkligen aka. Den nya nannyn verkar super forutom att hon behover trana pa att byta bloja och kora vagnen men det kommer ju!..

Pa mandag aker vi till Kuala Lumpur och stannar dar 3 natter och aker sen vidare till Melbourne och darifran har jag ingen aning om vad som hander....

xoxo

Kommentarer
Postat av: Matilda

Ja, nu får du fan ge dig in i bloggvärlden igen! Jag vill höra om ALLT som händer =) xoxox Kommer sakna dig massor! xoxox

2009-10-27 @ 22:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0