helt slut..helt utan anledning

Hej sotnosar!

Veckan har gatt sa fort och jag har inte hunnit blogga alls vilket varit lite synd men jag har nasta direkt gatt och lagt mig eller bara umgatts med Dave nar jag kommit in och sen upp tidigt och forsoka att inte vack Dave (har misslyckats varje dag den har veckan, hihi.)

Veckan har bestatt av svenska kyrkan+affaren besok med barnen, aven Ikea och HM och early learning center dar vi kopte kritor,malarfarger,penslar och annat skoj for ungefar 25 pund (pappans pengar)

Idag har jag och Dave inte gjort nagonting, han har suttit pa uteplatsen med datorn hela dagen fram tills nyss och nu sitter han framfor tvn. Jag har tvattat typ 3 tvattar och stadat vart rum lite och bytt lakan i sangen.

Imorgon ska vi till Ilford sa at jag kan fa bestalla mitt andra par glasogon innan 3 manader har gatt sen mitt forsta kop.

Hors mer imorgon eller mandag (bank holiday i England sa jag ar ledig!)

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad sjutton är bank holiday?!

2009-05-25 @ 19:03:12
Postat av: Isabelle

Anonym: Det ar som vara roda dagar.. man ar ledig..

2009-05-27 @ 22:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0