världens basta!

Jag måste kanske jobba för världens snällaste. Inte nog med att hon ska betala taxin hem i morgon efter att jag suttit barnvakt, jag får varje kväll under veckorna låna hennes busskort så det blir nästan gratis för mig att åka hem! Och idag så sa hon att jag får låna hennes iBook, så nu sitter jag och försöker förstå mig på den, går faktiskt rätt bra!  

Veckan har annars varit vanlig, vi har varit i parken och svenska kyrkan och njutit av solen och värmen, vi var till exempel ute i nästan 6 timmar idag för vi hade playdate med en annan svensk nanny i Finsbury park som jag aldrig traffat forut men det var trevligt men vuxet sällskap :)

Imorgon så ska R på lekis (eller playgroup) och det är min tur att vara med (man måste vara med två dagar i månaden men varje gång som jag skulle varit med så har R eller I varit sjuka så i morgon hoppas jag)
Det är ju faktiskt bara 3 timmar, så på förmiddagen eller tidig kväll kanske vi kan baka chokladbollar eller liknande.


Har förresten bokat en resa hem till Sverige.  Den 24-29 juli är jag och Dave i stockholm och vi ska fira min födelsedag den 25 juli!!

Nu ska jag duscha och bädda ner mig i sängen och titta på Brothers and Sisters, ah I love it!




Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0