regn regn regn..

Hej!

Äntligen ledig, det är så skönt och jag har verkligen längtat den här veckan. Jag har varit sjukt trött utan speciell anledning men antar att det kan bero på att vädret gått från 25 grader till typ 15 och regn.

Igår satt jag barnvakt till 12, hade precis somnat i soffan när M kom in och la handen på mig för att väcka mig och jag FLÖG upp och trodde att mitt hjärta skulle flyga ut. Haha, jag har inte varit så rädd på hur länge som helst. Men iaf hon kom in och sa att dom hade en taxi utanför som skulle köra mig hem och L hade redan betalt den så den skulle bara köra.

Taxichauffören pratade HELA vägen hem, och höll inte tyst mer än 1 sekund för att andas, och jag som var jätte trött hade stora problem att hålla igång pratet men jag har lärt mig mycket nytt om honom haha...

När jag kom hem vid halv ett var Dave fortfarande vaken så vi kunde catch up lite och mysa och sedan somna samtidigt (var måååånga dagar sen det hände)

Han har föresten bokat ett läkarbesök till mig nästa fredag, snälla honom :)

Idag är det ju Sveriges nationaldag, GRATTIS (eller vad man nu säger) och jag skulle ha följt med familjen A till Svenska skolan där det är lite firande men vi har inte hörts än och jag är super trött så jag tror jag stannar hemma och städar och kollar på mer Brothers and sisters :)


Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0