gårdagen

Hejsan!

Igår blev inte alls så tråkig som jag trodde den skulle bli, åkte med C till Romford och Ilford för att köpa smink o lite klänningar o små saker de behöver till bröllopet, jag köpte även lite smink, en klänning, en topp och en kjol. Just det även blått och gult nagellack :)

Bilder kommer sen när jag hunnit ta kort på allt.

Idag har jag och Dave bara varit vid bankomaten och affären och nu sitter vi båda men laptops i sängen och kollar på Hollyoaks på tvn..Rubbish tv on rubbish sunday :)

Väntar på att C ska komma hem och se vad hon har för planer idag, om jag kanske kan lura med henne till open farm day och kolla på kossor!


Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0