7 juli

Sitter och tittar på Michael Jacksons minnesstund på Five, och just nu så sjunger dom Heal the world, vilket ger mig massa minnen från mellanstadiet då vi sjöng den på musiken och jag läste human som det stavas och efter det så blev jag väl typ kallad det ett rätt långt tag haha,, Aww jag saknar skoltiden, då alla vänner var i samma land och vi träffades dagligen. Jag saknar er E, A, W, I och L! Självklart alla andra oxå men er tjejer speciellt.

Märkte precis en sak.... Michael Jacksons kropp ligger ju i en kista precis brevid scenen, creepy!

Nej men, Michaels dotter höll precis (super kort) tal om att hennes pappa varit den bästa pappan och att hon älskade honom, aww! Det var så söt och tårfyllt!

Idag fick jag börja vid halv 10, så skönt, och när jag kom hade barnen precis vaknat så det var bara att klä på dom och få i dom frukost och sen åkte vi till Archway och åt mcdonalds innan vår playdate med M och O, MO! Men väl i Sloane square var vi en timme tidiga så jag sa till Rakel att vi skulle gå till M och O fast att vi behövde gå lite längre först så Isak hann somna, så vi gick förbi Margret Thatchers hus och alla poliser och sen ner till Victoria Station där det började super regna så det blev tuben tillbaka till S.s och sen satt vi och väntade en stund på dom fast tillslut klagade Rakel så mycket att vi gick mot M och O och mötte dom utanför deras hus. Sen blev det ännu mer gående bort till Science museum och även history, även fast vi typ bara åt där..

Hemvägen blev super rolig då MO inte kom förbi oss ut i tunnelbanan utan fastnade i våran vagn och kom inte ut. Rakel blev ledsen för hon trodde det var vår station och Isak grät för att jag lyfte upp Rakel över honom i vagnen för att låta MO komma förbi, men herre gud vad vi skrattade och vad folk tittade!

jag har hela dagen tänkt att det är någon jag känners födelsedag, men jag kan inte komma ihåg vems... men vem du nu är så vill jag bara säga GRATTIS!!


xxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0