Och vad ska jag göra nu då?

Klockan är tio över 1 häroch jag har varit uppe sen halv tio idag och so far har jag:
¤Skickat 3 jobbansöknnigar
¤Gått på promenad med Gladstone
¤Ätit lunch
¤Städat vårt sovrum (-damnsugit, något får väl Dave göra)
¤Pratat med nån gubbe som ville att vi skulle byta till moderna fönster, erhm?
¤Laddat på mobilen igen... TACK MAMMA! <3

Under den här tiden har Dave gått till affären för att köpa silverputs (11.45) och fortfarande inte hemma så jag antar han träffade någon och sitter på puben,haha ja engelsmän vad säger man...

Så vad ska jag göra nu då?

Ta ut Gladstone på ytterligare en promenad i regnet låter ju inte lockande...

pusspuss


Kommentarer
Postat av: nina

neeeej, det där har du fått heeeelt om bakfoten!!

2009-02-03 @ 16:26:40
URL: http://finanina.blogg.se/
Postat av: Annonsera

Goddagens!

Som många andra, har säkert du någonting som du inte använder....så passa på nu!

Du får sälja precis vad du vill, hur många saker du vill, och annonsen är helt gratis!

Eller så kan du passa på och fynda på dom annonser som finns!

Addar du oss via bloglovin, addar vi dig ;D



Ha en underbar fredag! Kram / Annonsera

2009-02-06 @ 13:45:30
URL: http://annonsera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0