My day so far..

Idag har jag:
¤blivit väckt av Dave klockan 11
¤Duschat, haft ansiktsmask och peelat kroppen
¤Åkt till Leytonstone's Primark för att byta den gråa klänningen till en större storlek, jag hittade även svarta tygskor för 1,45 pund!! VILKET KAP!
¤Köpt presentkort på Marks and Spencers till en arbetskollega till Carol (hon skulle inte hinna dit så vi gjorde det åt henne)
¤Köpt lunch på KFC som vi åt i sängen, yum!
¤Tagit Gladstone på promenad runt dubbla kvarteret

och nu sitter jag i sängen och har tråkigt..

Kanske ska ta och spendera en halvtimme med wii fit....eller inte :p


pusspuss


Kommentarer
Postat av: Wera

Hello liten! Saknar dig stenmycket! Ditt liv låter toppen där borta i England! Borde åka dit istället, haha! Vem är Gladstone? Har du skaffat hund? Men gisses va du shoppar! Du är ju värre än mig! Jag har alltid trott att det var dyrt i London? Say Hi to Dave from me!

2009-01-26 @ 05:45:26
Postat av: Isabelle

Wera: Gladstone är Daves(och familjens) supersöta dalmatin! åh hon är så söt!! Haha, du är väl på budget? Primark är BILLIGT!

2009-01-26 @ 19:11:18
URL: http://lisabelle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0