femte januari!

Ännu en kväll alldeles ensam här hemma, fast det gör förstås inget. Är mamma glad så blir jag ju automatiskt lite gladare av att se henne glad, och att lillebror inte är hemma gör faktiskt ingenting  för det blir lugnare här hemma.
Men någonting jag börjar tycka är lite tråkigt är att äta middag själv även fast laga maten är rätt kul...och sen att äta något gott med dip är även det mysigt att göra själv.

Innan jag åker till London måste jag verkligen skriva klart mitt CV på engelska och även ändra på mitt dygn - inte gå och lägga mig vid 4-6 på morgonen och vakna vid 1 tiden... Det är inte hälsosamt!

MIndre än 7 dagar kvar!!


Vad tycker ni om min nya design?
Visst är den fin! Tack Nina <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0