busy day...

Inte bloggat mycket på sistonde, har inte vetat vad jag ska skriva eller haft lust att skriva..

Idag har jag:
¤Handlat 82% kött korv (griskött) Väldigt goda!
¤Ätit korv och bacon smörgås med ketchup och senapsmajonnäs (inte en hit men gott ändå)
¤Fått ett engelskt telefonnummer! fråga efter numret om ni vill! Spec. ni med gratis sms!
¤Laddat på mitt kontantkort (fast Dave fick köpa påladdningen för jag vågade inte.
¤Åkt in till Oxford Circus och gått hela gatan utan att gå in i EN enda affär förutom PRIMARK!
¤Handlat på Primark!
¤Fått med mig TVÅ toppar hem för endast 68 SVENSKA kronor!
¤Tagit mig till Earl's Court för testjobba 4 timmar
¤Jagat barn i trapphus
¤Gått med barnen till ett engelskt bibliotek! (HAHA!)
¤Diskat och städat efter allt jag och barnen gjorde
¤Fått på barnen pyjamas INNAN mamman kom hem innan klockan 7
¤Myst med den äldsta och hennes mjölkflaska och den lilla 3 månaders bebisen i knät!
¤Gått med på att sitta barnvakt åt alla 3 på lördag
¤Åkt hem och stod upp hela vägen hem på tåget
¤ Sett på BIG CHEF vs  LITTLE CHEF och druckit smoothie
¤Hejat på Ulrika Johnsson i Celebrity BB (det håller på nu....)
¤ UPDATE! Lagt 23 bitar (inte alla ihop) till 8000 bitars pusslet på matsalsbordet!

Bilder på mina toppar kommer i nästa inlägg eller så,,,


pusspuss

Kommentarer
Postat av: Lisa

give me telefonr jag har gratis sms :D

2009-01-23 @ 18:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0