13 januari

Hey you!

Andra inlagget pa mindre an 24 timmar, jag borjar bli battre...
Jobbintervjuv om 3 och en halv timme - ah vad jag ar nervos!! men forhoppningsvis gar det bra - hall tummarna for mig!

Dave har kanske fatt ett jobb i Brighton och tar han det betyder det att han maste pendla varje dag (fast lika lange som jag fast han byter stad och jag aker bara till andra sidan London..) men da lar han stanna kvar dar hos en kompis 2 natter per vecka nar jag anda jobbar om jag far jobbet..och sen vara hemma fredag kvall + helgen och sen komma hem bade mandag och tisdag kvall och sova borta onsdag till fredag.. men det ska nog ga jatte bra hoppas jag!

Det ar forresten nastan 10 grader har och jag kan ga i min varparkas utan foder med bara en kofta och linne!!!

Hur har ni det hemma?
Ni maste kommentera!

pusspuss

Kommentarer
Postat av: nina

Det kommer att gå så bra på intervjun!



Jag kan ju inte tala för Stockholm, men

här i Örebro så börjar man faktiskt kunna

känna lite vår i luften. Om det inte hade

varit för att det blåste så mycket, men

vi har i alla fall +6! Och i helgen hade

Danne hört fåglarna här i Öret när han

var och handlade.



Oj, du fråga visst hur vi hade det! HAHA,

läste det som hur vi hade det med vädret!



Men jag mår bra, pluggar en massa inför

lördagens tenta, så det känns väl lite

jobbigt, men det ska nog gå! Utgång på

kvällen så man kan få supa bort ångesten

lite granna, lookin' forward to! haha!



2009-01-13 @ 16:53:03
URL: http://finanina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0