Regniga England

Idag har det regnat, fast jag har knappt varit ute bara pa tva promenader med Gladstone och da var det uppehall, vilken tur! men varje gang Dave har varit ute utan oss har det regnat, haha. Somliga straffas!!


Nu sitter eller snarare ligger vi och kollar pa mat program, ovanligt eh? Nej verkligen inte, han vill se alla matprogram som visas men vi har en overenskommelse om att ha ungefar halften av programen var, vilket betyder one tree hill och o.c pa dagen sen mer matlagnig och vid 4.30 ser vi mat till 7 (eller han lagar mat darimellan oxa) sen ar det eastender som han slaviskt foljer hahahahaha och sen ser vi det vi kan hitta haha....

Dave har nu sedan vi kom hit, gatt upp 5.6 kilo, haha och han kan ata hela tien och idag har han sagt att han ar hungrig hela jakla dagen aven fast han ater :)


pusspusspusspusspusspusspusspuss

Kommentarer
Postat av: Shabbe

aww jag kollade också på O.C när jag var i england. och det var regnigt då också, men jag längtar ändå tillbaka! när var det ni skulle komma till sverige?

ha det bäst!!

pussar

2008-09-24 @ 20:25:27
Postat av: Iza

Shabbe: Aww.. Ehm vi kommer hem forsta eller andra veckan av oktober och vi tankte ha en maskeradmiddag nagon gange efter vi kommit hem o du ar sjalvklart bjuden!

2008-09-24 @ 20:27:25
URL: http://lisabelle.webblogg.se/
Postat av: shabbe

låter skoj, ser jag fram emot!

puss

2008-10-02 @ 22:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0