Settling down....

Nu har vi varit har i lite mer an tva veckor och jag stormtrivs i England aven fast vi inte gor sa mycket om dagarna och det inte alls kommer bli sa har om vi flyttar hit...
Jag har redan kollat pa nanny jobb och annat liknande och hittat jatte manga och det skulle ju kunna vara ett bra forsta jobb och Dave kan ju fa ett kock jobb hur latt som helst men vi har inte alls bestamt oss for ena dagen sager vi Sverige och den andra UK sa vi far se efter jul nar vi ska bestamma oss...

PS ANNICKA!!
Om du laser det har, jag kommer hem i oktober och ar hemma tills efter nyar om ni fortfarande vill ha mig! om inte sa vill jag iaf komma och halsa pa!


pusspusspusspusspusspusspusspusss

Kommentarer
Postat av: Lisa

SVERIGE!!! :D

2008-09-22 @ 18:25:10
Postat av: Iza

Lisa: Hur visste jag att du skulle saga det?

2008-09-22 @ 18:27:08
Postat av: Amanda

Jag röstar också för Sverige ;)

2008-09-23 @ 00:43:07
Postat av: Iza

AMANDA!!!!

Jag saknar dig (Lisa vet redan att jag saknar henne for vi pratade igar, jippie!)

2008-09-23 @ 14:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0