Idag..

Jag har egentligen inte sa mycket att saga om idag da vi inte gjort nagot..
Vi vaknade, gick ut med hunden och pratade lite om vart forhallande, sen kom vi in och jag borjade stada undan i koket efter igar och sen sa gick jag upp och pratade med Dave innan jag la mig och laste och han gick ut och jag tog hunden pa en till promenad tills det borjade regna da vi gick in.
Sen laste  jag min bok och  sen laste jag om hur man skriver nanny cvn (men jag har fortfarande inte paborjat ett).

Nar  Daves mamma hem sa satte jag mig och pratade med henne i cirka en timme och sen nar hon skulle byta lakan i sovrummet gick jag tillbaka till datorn for att forsoka skriva mitt dumma cv. Fast nar jag skulle borja kom Dave hem och nu ligger han och vilar medan jag bloggar sa Nina blir nojd haha...

Vilket osammanhangande inlagg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0